• capacitate dezvoltata de organizare
• atentie deosebita la detalii
• cunostinte de baza calculator, in cazul tehnicienilor, cunostinte de electronica
• abilitati de lucru in echipa si in conditii de stres
Responsabilitati Operator Call-Center:
- preluarea apelurilor telefonice, a sesizarilor venite din partea clientilor
- asigura clientilor suportul informational legat de statusul echipamentelor de telecomunicatii
- asigura comunicarea cu clientii pentru colectarea informatiilor
- asigura comunicarea diagnozei catre client si confirmarea modului de solutionare
Responsabilitati Tehnician:
- efectuarea de operatiuni tehnice si tehnologice de testare si diagnoza a telefoanelor mobile si echipamentelor de telecomunicatii in vederea constatarii defectului
- executarea reparatiilor prin resoftare si/sau prin inlocuire de componente mecanice si/sau electrice
Educatie: Studii medii
Beneficii:-Pachet salarial motivant si garantat
-Tichete de masa
CV la adresa de email: angajari@diangi.ro